Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

Τα θαλασσοδαρμένα μου, τα φωτεινά μου (diy driftwood floor lamp)

Καμιά φορά η σκέψη μου ακουμπά σε άκρες, πολύ άκρες...
Μην πάει ο νους σου πως τρελαίνομαι.Κάθε άλλο!
Μα να,για παράδειγμα, φαντάζομαι πως εάν διάβαζες αγγελία εφημερίδας ότι "πωλούνται οικόπεδα σε ένα κοντινό και βιώσιμο πλανήτη" θα πάθαινες ένα πατατράκ...
 Όχι?
Δε θα έβριζες το "μαλάκα" που "από πού κι ως πού οικειοποιείται και τεμαχίζει ένα κομμάτι του σύμπαντος"?
Δε θα σου φαινόταν παράλογο?
"Με ποιο δικαίωμα το κάνει?" 
"Του ανήκει ο πλανήτης?"
"Μα δεν υπάρχει κάποιος να συγκρατήσει τον πούστη τον τρελό?"
Κι έπειτα εάν σε ρωτούσα γιατί δεν αναρωτήθηκες ποτέ για το ότι το βρίσκεις "λογικό" να συμβαίνει το ίδιο πράγμα στον πλανήτη γη, τι άραγε θα μου απαντούσες?
 Ότι "εδώ" είναι "άλλο"?
 Ότι το χωράφι, το σπίτι, το δένδρο ανήκε στην οικογένειά σου λες κι είσαι γόνος ποιανού? Του Θεού? Του Bing Bang?Ποιανού παιδί είσαι και θες "ιδιοκτησία" σε κάτι που υπήρχε πριν σχηματιστούν τα κύτταρά του πρώτου πλάσματος...
Κάτι τέτοια "κουλά" συλλογίζομαι, κι άλλα παρόμοια με χρωματιστά γαμωχαρτάκια που φέρουν την ονομασία "χρήμα" κτλ κτλ κτλ
Εν συντομία και για να μη στα πρήζω, δεν εκπλήσσομαι που δε μπορεί να συμβεί κάτι λογικό σε κοινωνίες που είναι παράλογα δομημένες! Τουναντίον, κάθε κίνηση σε τούτο το Matrix είναι ένα ακόμα βήμα πιο κοντά στο άλογο!!!! (Μη ψάξεις για χλιμιντρίσματα, διότι υπάρχει και το "ά-λογο" το οποίο τυγχάνει ομόηχο της ονομασίας του συμπαθέστατου τετράποδου).Κι εκεί πάλι πάω να μου προσθέσω πως οι κοινωνίες διαμορφώνουν "λογικές" με κριτήρια ... σφεντόνας !(γιατί μια ελαστικότητα τη διακρίνω)
Και πάνω στην οθόνη του δικού μου προσωπικού matrix, πατάω "δεξί κλικ", επιλέγω "δημιουργία", έτσι γενικά, και πάω για "νέο αρχείο".Ονομασία αρχείου "τα θαλασσοδαρμένα μου, τα φωτεινά μου"












Καλημέρα από το δικό μου σύμπαν!
(κι ευχαριστώ για τις ευχές σας)