Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Συγχώρα με που είμαι λίγη,παππού, και βοήθα με να αλλάξω, Θεέ μου!!!

Πατάω στα χώματα που πάτησες, μόνο που είναι πλακοστρωμένα...
Μυρίζω τον αγέρα που ανάσανες, μόνο που είναι μολυσμένος...
Με πατάνε κάτω, μόνο που δεν έχω τα κότσια να τα κάνω ρημαδιό...
Χτυπάω πλήκτρα και νομίζω πως θα αλλάξω τον κόσμο πίσω από μια οθόνη, μόνο που δεν έχω πάρει χαμπάρι πως για αυτό μου έδωσαν αυτή την οθόνη...
ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΊΝΩ ΚΟΛΛΗΜΈΝΗ ΕΠΆΝΩ ΤΗΣ
ΑΠΟΜΟΝΩΜΈΝΗ
ΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΔΉ ΑΊΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΌΤΗΤΑΣ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΆΛΕΙΑ ΠΩΣ ΤΟ "ΠΟΛΎΤΙΜΟ" ΑΙΜΑ ΜΟΥ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΚΥΛΑΕΙ ΣΤΙΣ ΓΕΛΟΙΕΣ ΦΛΕΒΕΣ ΜΟΥ,
ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΘΑ ΧΥΘΕΊ ΣΕ ΚΑΝΈΝΑ ΔΡΌΜΟ,
ΣΤΟ ΒΩΜΌ ΚΑΝΕΝΟΣ ΙΔΑΝΙΚΟΎ
...
Προχθές , παππού, πολλοί άνθρωποι μαζί πατήσαμε πλήκτρα για να πούμε ένα "ΌΧΙ"...
Γελάς , παππού, ή μήπως κλαις...??????
Εσύ είπες "ΌΧΙ" και γέμισες αίματα, και σακατεύτηκες, κι άφησες την τελευταία σου πνοή για εκείνο ...
Μα εγώ δεν έχω κότσια να αφήσω τα πλήκτρα και να ζωστώ με άρματα...
Μα εγώ έχω στοιχιθεί στην ουρά των ηλιθίων και κοιτάω τον κώλο μου...
Κρατάω στην αγκαλιά μου απόγονό σου και ντρέπομαι που είμαι ελάχιστη
Λερώνω τα χέρια μου, όχι με αίματα, αλλά με σκατά
και πασαλείβομαι...

και πασαλείβω...
Α, και βοηθάω σε παζάρια , παππού...!!!!!!!!!
Οι άνθρωποι πονάνε,
κι υποφέρουν,
κι ΑΝΤΊ ΝΑ ΣΑΚΑΤΈΨΩ ΌΣΟΥΣ ΤΟΥΣ ΈΦΤΑΣΑΝ ΣΕ ΑΥΤΌ ΤΟ ΧΆΛΙ
στέλνω της ψυχής μου κομμάτια,
κι όλο κομματιάζομαι
κι όλο χάνομαι

κι όλο "μικραίνω"
και διαλύομαι
κι αναρωτιέμαι  γιατί έκανα θεραπείες για τον καρκίνο...???????????
Για να είμαι ένα ελάχιστο πλάσμα...??????????
Για να είμαι εδώ για το παιδί μου...??????????
Να κάνω "ΤΙ"? Να της μαγειρεύω? Να της σιδερώνω? Να την προσέχω?
Αφού την δίνω βορά σε βρυκόλακες και όρνια...
ΤΙ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΩ, ΘΕΈ ΜΟΥ??????????????????????????????????????????????????

Με λυπάσαι, παππού?
ΚΙ ΕΓΏΏΏΏΏΏΏΏΏΏΏΏΏΏΏ

Και ΝΑΙ, με έπιασε παραλήρημα!Είμαι σε κατάσταση αμόκ!
ΕΊΜΑΙ ΜΙΑ ΤΡΕΛΉ!

Αναγνώστη, εάν έχεις άλλη άποψη, ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΑΦΟΡΗ !!!!!!
Κι αν συμφωνείς, αντί να πατήσεις "like" , ΠΟΥ ΚΙ ΑΥΤΌ ΓΡΑΜΜΈΝΟ ΤΟ ΈΧΩ, να σου πω που μένω και να 'ρθεις να με πάρεις από το χέρι να κάνουμε την αρχή , ή έστω πες μου πού να συναντηθούμε
ΈΝΑΝ ΉΡΩΑ ΠΕΡΙΜΈΝΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΈΈΈΈΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ!
ΚΑΝΈΝΑΣ ΜΑΣ, ΡΕ ΠΟΎΣΤΗ, ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΚΌΤΣΙΑ?????!!!!!!!!!!!!!!!