Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Κρανίου τόπος !

Εκγύμνασες το νου σου σε φράσεις κλισέ,
κι οι συνειρμοί σου σε οδηγούν σε λάθος συμπεράσματα!
Από όταν έκανα την ανάρτηση με τα σκαλιστά αυγά,
το υστερόγραφο δε μου καθόταν καλά στο διάβασμα - άκουσμα...
σαν να επρόκειτο για αναφορά μόνο σε άνδρες, μου φάνταζε.
Αντίσταση άραγε σε ένα ακόμα κλισέ?
Κι ήρθε η ανάρτηση του Λάμπρου να μου εξηγήσει "γιατί"!
"Ο σεξισμός στις λέξεις"!!!!!
Αυτό, λοιπόν, με ξένιζε!
Αυτό το "κάποιος", το τόσο αόριστα... "αρσενικό" !
Κι έπειτα, άρχισα να παίζω με σκέψεις,
με φράσεις,
με λέξεις
με αφορμή τις αναρτήσεις "τα σχολικά τα χρόνια δεν τ' αλλάζω με τίποτα" που αυτές τις μέρες διαβάζουμε στη γειτονιά μας.
"Χημεία", "φυσική", "μαθηματικά"
...
όπου χημική διεργασία του οργανισμού είναι
ο έρωτας,
η πείνα,
ο κορεσμός,
η χαρά,
η θλίψη,
ο ύπνος....
και πόσα ακόμα, Θεέ μου !
Και να 'σου κι η "φυσική" :
με την έλξη,
την απώθηση,
τη δράση,
την αντίδραση...
Κι εκεί που λέω " έλεος, παραδίνομαι, ζωή! " ,
βιώνω τα μαθηματικά
με πράξεις καθημερινότητας,
μετρώντας πολλαπλασιασμούς συναισθημάτων,
προσθέσεις προσώπων,
αφαιρέσεις ρόλων,
διαιρέσεις ψυχής....
κι όλα αυτά,
κάθε φορά υψωμένα σε δυνάμεις σαν τη νιοστή...!!!!!!
Κι όλα αυτά έχουν μια κοινή "έδρα"!
Κατάλαβες, μωρό μου , που αναφέρεται ο τίτλος?
Για την αφετηρία σου μιλώ, καρδιά μου!
Εκεί που ξεκινούν, κι εκεί που όλα καταλήγουν :
Μέσα στο όμορφό σου κρανίο!
Η "ζωή" είναι τόπος στο κρανίο!
ΚΡΑΝΙΟΥ ΤΟΠΟΣ!
Κάν' το ν' ανθίσει, να λουλουδήσει, να σπείρει για να 'χει να θερίσει!
Βάλε χρώμα,
κι άρωμα
κι ΑΓΑΠΗ







 


 

Από τους σπόρους βασιλικού που μου έστειλε η Νίκη (Δαμοπούλου) !!!!!!!!

..."Κι ἀφοῦ, σὰ τὰ μικρὰ παιδάκια, παίξεις,
 τόσο καιρό, μὲ ρίμες καὶ μὲ λέξεις"... (Ναπολέων Λαπαθιώτης, Ποιητής)

googleαρε στο youtube, αν θες,  ν' ακούσεις από την Αρβανιτάκη δυο θεσπέσια μελοποιημένα ποιήματα του παραπάνω ποιητή.

Καλό μεσημέρι
Καλά πράγματα
Φιλιά κατάμουτρα,
"αόρατο" παρεάκι μου.