Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Ή στραβός είναι ο γιαλός,ή....

Καλημέρα,καλημέρα!
Καλά ξυπνήματα και όμορφά μας πράγματα!
Για να μην αρχίσω με παράπονο τη μέρα,θα την ξεκινήσω με μια φώτο μεταμόρφωσης ενός μπαούλου,κατασκευής του αγαπημένου μου Γιωργάκη.Με αφορμή τη γενική αλλαγή του σπιτιού,αποφάσισα να μας "ξεμπουκώσω" λίγο από το πολύ "κλασσικό" και "καρυδί"
Χρώμα λοιπόν κι εδώ,κάτι σε India style και είναι το μπλε που έλεγα τις προάλλες


Κι αφού παραπλάνησα το σύμπαν,μπορώ να αρχίσω τη γκρίνια!!!!!!!!!


Νεραϊδοχώρα,βλέπω πως έχω προβλήματα με τον blogger...
Πολλές φορές γράφω σχόλια που δεν τα αναρτά κι από την άλλη,δικά σας σχόλια,που τα βρίσκω στο mail,πότε δεν τα εμφανίζει στην ανάρτηση και πότε,αφού απαντήσω,τα διαγράφει μαζί με το δικό μου...Χθες έγινε με ένα σχόλιο της Αγγελικής (xarotoart)(Παρεπιπτόντως,αγαπημένη μου,ήταν από τις ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΥΧΕΣ που έχω λάβει σε όλη τη ζωή μου!)
Τις προάλλες,με το βραβείο "Love your blog",ενώ της Mαίρης είχε έρθει mail,στο ιστολόγιο δεν δημοσιεύτηκε ΠΟΤΕ!
Της Ράνιας πάλι,δεν το είχα ούτε σε mail,αλλά το "ανακάλυψα" ότι βραβεύτηκα από τα συμφραζόμενα ενός άλλου σχολίου της....
Επίσης,κάποια ιστολόγια που προσπαθώ να ανοίξω μου τα αναφέρει σαν ανύπαρκτα!(Αυτό το αντιμετώπισα με της Gina)
SOS!!!Αντιμετωπίζετε κι εσείς τέτοια "κουλά" ή μήπως μου κάνει πλάκα εμένα ο γούγλης...
Αν υπάρχει πρόταση για κάτι καλύτερο σε μορφή Blog,παρακαλώ ενημερώστε με!
Για να σας προλάβω,περί facebook,δεν το σκέφτομαι ούτε για πλάκα.Έκανα οριστική διαγραφή παλιού λογαριασμού και δεν σκοπεύω να επανακάμψω σε φατσοβιβλία και άλλα τέτοια (ακόμα και το ότι άρχισαν να διαμορφώνουν το google+ με αυτή τη νοοτροπία,με ενοχλεί.Δεν με ενδιαφέρουν τα αόριστα και γενικά pr,επικοινωνία με ανθρώπους που εκπέμπω στα ίδια κύματα επιθυμώ!)
Περιμένω εναγωνίως,τις προτάσεις σας!
Πάω όμως να συμμαζευτώ,γιατί σήμερα "Συλλογίζομαι" !!!(Έχω να πάω Σύλλογο,εννοώ ντε!)

Φιλιά "Κορινίστικα" με διάθεση Ανατολής και ανανέωσης!
Να μου είστε καλά και να περνάτε ακόμα πιο όμορφα από όσο θέλετε !