Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

"Διακοπές" στις "διακοπές" γίνεται?

Βρε,βρε σαν τα χιόνια!!!!!
Πάλι πίσω...
Πού?
Σε τι?
Για ποιο λόγο?
Διέκοψα κάτι ή μήπως όχι?
Διέκοψα τη ζωή μου με "διακοπές" ή διακόπτω τις "διακοπές" για να γυρίσω στη ζωή μου?
Το σίγουρο σε όλα αυτά είναι πως για μέρες με σέρβιραν,μου έστρωναν το κρεββάτι,χάρηκα ήλιο,απόλαυσα θάλασσα.ήπια μπύρες,είδα κεραυνούς,βράχηκα στην καλοκαιρινή μπόρα,έκλαψα,γέλασα κι από ένα "μπαλκόνι στο Αιγαίο" βρέθηκα απόψε σε μια βεράντα των Δυτικών Αττικών Προαστίων!
Κάθε φορά μοιάζει με όνειρο που ξυπνάς και το χάνεις.
Το "χάνεις"?
Γιατί?
Μήπως δε μπορείς να το ξανακάνεις?
Hellooooooooooo!!!!!!
Κορινού,σύνελθε!!!
Ιούλιος ακόμα!Στο τέλος του μεν,Ιούλιος δε!
Έπεται κι ο Αύγουστος.Κι αυτός καλοκαίρι είναι.Μα να σου πω,κι ο Σεπτέμβρης πάλι καλοκαίρι είναι!
Στρώσε λοιπόν το πωπώ σου,κάνε κανά κοσμηματάκι,πούλα τα κι άντε στην ευχή του Θεού και πάλι!
Σε ένα παιδικό ταινιάκι ακούγεται το "κορυφαίο" : ΟΠΟΥ ΓΗΣ,ΚΑΤΑΓΗΣ!!!!!!!!!
Ας διακόψω λοιπόν τις "διακοπές" με λίγη ανιαρή ζωή (βαψίματα,καθαρίσματα),ας δημιουργήσω γιορντάνια του πολέμου με σύρμα και πετράδια κι ας τα αποχωριστώ για να μπορώ να ΦΥΓΩ,ΘΕΕ ΜΟΥ ΝΑ ΦΥΓΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
Κι εν τω μεταξύ ,όλο και κάπου θα αλητεύω,μέρα ή νύχτα,πλάϊ σας,απέναντί σας,ίσως στο διπλανό σκαμπώ,στην ίδια παραλία,διασχίζοντας τα ίδια μονοπάτια.
Από "όπου" ήρθα,έφερα "παγωμένες στιγμές",φωτογραφίες ντε!
Να,
ήταν κάπως έτσι
Από το "μπαλκόνι στο Αιγαίο".Μόνιμος τόπος διαμονής από το 2008

 
Ο Vambir

Η γοργόνα μου αγκαλιά με τη Broken tail

Η Broken tail,μαυρίζει κυριολεκτικά!

Οι γοργόνες μου,η φιλεναδοκουμπάρα μου και ο θησαυρός μου στην αγκαλιά της νονάς

Όσο κι αν μεγαλώνει,παιδί παραμένει!

Μια αχνή φλόγα να δίνει ελπίδα στο σκοτάδι

Η αφεντομουτσουνάρα μου ,με τις κακές της συνήθειες
(μπύρα και τσιγάρο)

"κι όλο καπνίζω,και καπνίζω που θα πάει αυτό..."
 
Του Θεού ένα δώρο από τα πολλά

Ναι,
εκεί που μου δείχνεις θα πάμε,
στο υπόσχομαι!

Θα ταϊζουμε γάτες
 
Θ' αγναντεύουμε τη θάλασσα

 
 

Θα φτιάχνουμε στολίδια με άχρηστα μέταλλα


Θα τα "παίζουμε" όλα κορώνα


ή γράμματα
 
Και θα θαυμάζουμε τον ήλιο να ανατέλει
 
 
Καλό σας βράδυ!