Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

Live-A-Luly!!!!!!!!!

Καλημέρα κούκλες μου ΖΩΝΤΑΝΕΣ,
 κι από την επίσημη ανάρτηση της ημέρας.
Άνοιξη είπαμε,
Άνοιξη δεν είδαμε και πολύ ακόμα ,
αλλά δηλώνω επιρρεασμένη
από την τρελή χαρά της ζωής που επιβραβεύεται την εποχή αυτή!!!!!!!!!!!!!
Από τα αγαπημένα μου παιχνίδια είναι να παίζω με εκφράσεις και λέξεις.
Upon a project of Abby Hook
Η σημερινή παρουσίαση αφορά σε ένα δημιούργημα από σύρμα (βασισμένο σε ένα project της Abby Hook ) που αγγλικά ονομάζεται dragonfly,οι Έλληνες το λέμε λιβελούλι και ο εαυτός μου,
το μετονόμασε σε Live-a-Luly. 
Upon a project of Abby Hook
Εάν μου ζητούσατε εξήγηση θα το μετέφραζα σε "Ζήσε-μια -τρέλα"
 
 
 Φεύγω ,για μια μικρή βόλτα μαζί με μια φίλη,κι όταν γυρίσω ελπίζω να βρω χνάρια από τα Live-A-Luly σας!!!!!!!!!!!
 Φιλιά όπως μου αρέσουν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!