Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Δίσκος πρωϊνού, κόντρα πλακέ με decoupage

Και να πεις πως είμαστε πιτσιρίκες?
Πως δεν ξέρουμε?
Την είδες ,αγάπη μου ,την προσφορά στο σούπερ,το ότι είναι κόντρα πλακέ δεν το είδες?
Δεν το πετάγανε,στο πουλήσανε,βρε Κώτσο!!!!!!!
-Ήτανε κλειστό και δεν κατάλαβα ότι είναι σκέτο...(έτσι μου είπε και ήθελα να την καρυδώσω..!)
Το βούλωσα το ρημάδι μου γιατί δεν θα έβγαζα άκρη!
Ωραίαααααα!Εσύ πήρες την προσφορά, και θα τραβηχτώ εγώ να βρω τη λύση!
Και τι λύση να βρω με το κινεζόπραμα?Μήπως έχουμε παρεξηγήσει τα πράγματα?Το φιλότιμό μου,μέσα....Δεν είμαι επαγγελματίας,τρελιάρα είμαι!Αυτό πάει να πει : θέληση αλλά γιοκ γνώση...

 
Έτσι χλεμπονιάρικο ήταν και από την επάνω πλευρά.Δεν μου έκοψε να κρατήσω τεκμήριο...

 
Τη λύση έδωσε το decoupage !!!Απλά ,δεν αραίωσα πολύ την ατλακόλ,διότι δεν απλωνόταν ομοιόμορφα στη επιφάνεια.


Το "μωβέ" που δημιουργείται ως αντανάκλαση ,είναι αποτέλεσμα του φωτισμού της κουζίνας. (βραδινή λήψη,γαρ)
Σε αυτή την περίπτωση,το σύμπαν έκανε και δυο καλά : στην Άννα αρέσει πια ο δίσκος κι εγώ έμαθα πως decoupage ίσως να μπορώ να κάνω και στου σπανού τα γένια...
Φιλιά και καλημέρες!!!!Πειραματιστείτε μέχρι τελικής πτώσης!