Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Για ψωμί,ψωμάκι

Βρε,καλώς το!!!!
Καλημερούδια ,καλό μου,αλλά με τα μούτρα άπλυτα ,κατευθείαν στο laptopιον...????Κάνε κι ένα καφεδάκι,βάλε ένα ρουχαλάκι να γίνεις άνθρωπος...Δηλαδή,αν ερχόσουν σπίτι μου,σε αυτά τα χάλια θα έκανες επίσκεψη?οεο?
Χαμογελάμε,βλέπω!ΠΑΛΙ διάνα έπεσα!
Ας αφήσω την κατσάδα,διότι αυτά ανήκουν σε πρότερη εποχή (μακριά από μας κι όπου θέλει ας πάει,φτου φτου φτου),και ας σου κάνω "Κυριακάτικη" παρέα (Πέμπτη έχουμε,μη μπερδεύεσαι.Έκανα λογοπαίγνιο,μικρό μου βούρλο).
Δε μου λες,έχεις ακούσει μία φήμη που κυκλοφορεί ότι θα πούμε το ψωμί,ψωμάκι?Κι εγώ αβάσιμο το βρίσκω αλλά ρωτάω,έτσι,για να αρχίσουμε κουβέντα!
Ε,λοιπόν,μετά από αυτή τη φήμη, ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ παρατήρησαν ότι διαθέτουν ψωμιέρες από την εποχή του Νώε.Μέχρι εδώ καλά!
Το ότι αποφάσισαν να κάνουν το σπίτι μου ΚΙΒΩΤΟ,πώς το βλέπεις?
Μία φωτό της βεράντας να ανεβάσω και θα περιμένεις τον ...κατακλυσμό....!
 
 Έτσι ανέβηκε στο κατάστρωμα...(της κιβωτού,ντε!)
 



Κι έτσι κατέβηκε ,όταν μας έφερε το περιστέρι "κλάδο ελαίας"!!!!
Είδες που σε κάνω να πιστεύεις στα θαύματα?
Φεύγω όμως,διότι έχω και υποχρεώσεις!Άμα γυρίσω μη σε βρώ πάλι εδώ....(πλάκα κάνω...κάτσε όσο θες,τιμή μου!)
Καλημέρες,χαμόγελα και φιλιά κατάμουτρα!
Βρες ένα τραγούδι να σιγομουρμουράς!
Εγώ σήμερα προτείνω το "Έλα μαζί μου,κάπου να πάμε,χέρι με χέρι...."
(΄Αιντε,και καλό youtube! εδώ)