Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Χάσαμε τα αυγά,βρήκαμε τα καλάθια

Βρε,κουτό,μέρα χωρίς original ανάρτηση γίνεται?
Ακόμα,μωρό μου,ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!
Κι όσο δε γίνεται το θαύμα που περιμένω για να σταματήσει το όργιο των "χειροτεχνιών", θα craftάρω διότι κάπου πρέπει να βρω διέξοδο (άντε,σας έλυσα και την απορία που είχατε περί της"προκοπής" μου)!!!Κι εσείς ,αν θέλετε,θα με συντροφεύετε νοερά στη δημιουργική μου αναμονή!
Λοιπόν,ενόψει Πάσχα,μπορεί εγώ να έχω χάσει τα αυγά και το μπούσουλα μαζί,αλλά δεν απογοητεύομαι διότι έχω ένα καλάθι!


Το αρωμάτησα με γιασεμιά και το γέμισα με "μη με λησμόνει" διόλου τυχαία και αναίτια...
Στο πέρασμά μου σας δρόσισα με Άνοιξη,σας έκανα το δικό μου Πασχαλινό δώρο και πάω γιατί η ψωμιέρα "βου",που λέει και η Φιλία,περιμένει εναγωνίως τη μεταμόρφωσή της!
Θα επιστρέψω με εκείνη,αύριο πια.
Μέχρι τότε ,φιλιά κατάμουτρα,χαμόγελα πλατιά και αισιοδοξία γιατί τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ!!!