Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Φτερά και πούπουλα

Μη μου πείτε ότι δεν την θυμάστε ή ότι δεν έχετε ακούσει τίποτα για αυτήν!
Τη "Φτερού",καλέ!!!!
Περνούσε την Αθηνάς (κέντρο πρωτευούσης,αστοιχείωτό μου βούρλο) και ηχούσε ο τόπος όλος
¨Φτεράάάάάάάάάάάά΄,φτεράάάάάάάάά΄και πούπουλααααααααααααα..."
Πότε?Τι θα πει "πότε"?Κάποτε!!!
Όπως λέει και η γνωστή διαφήμιση "Δεν είναι αυτό το θέμα !"
Το θέμα είναι τα φτερά και τα πούπουλα!
Το θέμα είναι ότι εγώ αποφάσισα να με έχω στα πούπουλα!(αρκετά με τσουρομάδησα,έλεος!)
Και τι έκανα?
Μου πήρα μαξιλάρι πουπουλένιο!
Αυτό διάλεξα να είναι το δώρο μου από τα Pennie (το διαγωνισμό που είχε κάνει η Ρένα την πρωταπριλιά, και κέρδισα η κωλόφαρδη το κουπόνι ,τον θυμάστε?αν όχι,σας φρεσκάρω τη μνήμη εδώ)
Το πριγκιπικό μου μαξιλάρι!!!!
Ευχαριστώ τη γλυκιά Ρένα ,που τον διεξήγαγε, και τα Pennie, για την προσφορά τους!
Από απόψε έχει ύπνους πριγκιπικούς κι ελπίζω σύντομα παραμυθένιους (καλό μου,άλλο να είσαι η πριγκίπισσα στο παραμύθι νέτα-σκέτα ,κι άλλο να ζεις το ίδιο το παραμύθι!Διότι και η κοιμωμένη πριγκίπισσα ήταν αλλά στο μισό παραμύθι ...κοιμόταν....!!!!!)
Πάω να ξεκινήσω τη μέρα μου όμως, γιατί η ζωή δεν είναι "λακριντί" να δουλεύουν μόνο τα μάτια!
Άμα τελειώσει κάτι σήμερα θα επανέλθω!
Καλημέρες με πλατύ χαμόγελο,φιλιά κατάμουτρα και στα χείλη ένα τραγούδι,όποιο εσείς θέλετε,όποιο σε εσάς ταιριάζει!!!Εγώ ένα Χατζηγιάννη θα βάλω γιατί όσο κι αν δεν το παραδέχεσαι
μοιάζουμε  !!!!!!!!!!!!!!!!