Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Το τρένο της Καλαμπάκας!

 Α!Όλα κι όλα!Είναι μην τάξω...Άπαξ και το είπα ΝΟΜΟΣ!
(Αυτό μετρήστε το plus στο βιογραφικό μου).
Δευτέρα,σήμερα αγάπες μου!
Καλή εβδομάδα για όλους!
 Σας είχα πει ότι μαθαίνοντας για τη δράση υπέρ της Κιβωτού ,που θα λάβει χώρα στην Καλαμπάκα,είχα κάτι ¨κομματσούλια" έτοιμα.
Επικοινώνησα το πρωί,συνεννοήθηκα,τράβηξα φωτογραφίες να τα δείτε κι αύριο πρωί πρωί φεύγουν με τις ευχές μου και την αγάπη μου.
Ένα καδράκι για καλοκαιρινή βεράντα (παλέτα αγάπη μου!)
Ένας πίνακας υπενθυμήσεων (προέκυψε από παλιό συρτάρι)
Το "οστρακόδερμον" είναι από αλουμινόφυλλο (εάν υπαρχει κανείς που να θέλει να μάθει περί αυτού,πείτε μου να ανεβάσω ανάρτηση,λέμε τώρα...)

 
και δυο από τα ημερολόγια που περίσσεψαν φέτος (δε θέλω πικρίες του στυλ "τέτοιο καιρό ημερολόγιο ?" διότι θα απαντήσω "Ναι,κυρά μου,ΤΕΤΟΙΟΝ ΚΑΙΡΟ!!!Σάμπως ψάρι είναι να χαλάσει?Άλλαξέ το του χρόνου και μη μας πρήζεις τα συκώτια!!!!!"
Λοιπόν,αυτά από εμένα!
Νοιώθω χαρούμενη,περιμένω να γίνω περισσότερο,
σας αγαπώ αλλά μερικούς τους αγαπώ περισσότερο.... ;-)
αλλά όλους ανεξαιρέτως
ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ!!!!!!!!!!