Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Σύμπαν,με δουλεύεις?

Καλημέρα πέέέρα για πέέέρα!
Ζητώ επειγόντως βοήθεια διότι βρίσκομαι σε δίλημμα τις τελευταίες μέρες :
ή το Σύμπαν με δουλεύει
ή έμαθα να το δουλεύω εγώ!!!
Αλλιώς δεν εξηγείται!
Μέσα σε 24 ημέρες έχω δημιουργήσει blog,έχω αποκτήσει σταθερούς αναγνώστες,καταφέρνω να διατηρώ καθημερινή ροή αναρτήσεων και δημιουργιών (όχι πάντα με τη σειρά που ανεβαίνουν),έχω εισπράξει απίστευτη γλυκύτητα,ΔΩΡΟ στην κλήρωση της Ρένας και ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΡΊΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!!!
Ω,ναι!!!Η Λίνα πρωτεργάτης,ακολούθησε χθες το απόγευμα η Μαριάννα και το βράδυ η Μάχη!!!
Σιγά κορίτσια μου γλυκά ,δεν θα το γλυτώσω το ζάχαρο...η μεσήλικη!
Με κάνετε να νοιώθω πολύ όμορφα και απίστευτα περήφανη!!!(όλες μαζί με μια φωνή τραγουδήστε μου : "Ψώώώώώνιοοοοοοο")
Βρε,λες?
Μήπως να τσιμπιθώ? Κι αν μελανιάσω αλλά δεν ξυπνήσω?
Έχω κάτσει ,καλή ώρα σαν την αυτοπροσωπογραφία μου ,(σιγά μη δεν έβαζα δημιούργημα στην ανάρτηση),και χαζολογάω από εκεί
Τελικά,όταν κοιτάς από ψηλά
μοιάζει ο κόσμος ζωγραφιά...!