Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

Πινέλο ,αγάπη μου!

Καλημερούδια και καλά ξυπνήματα!
Σταθερά συντονισμένη σε ανοιξιάτικους ρυθμούς,είπα να ασχοληθώ και λίγο με τα πινελάκια μου!
Η αγαπημενοφιλενάδα μου,η Άννα,μου είχε φέρει 4 κορνίζες για "όποτε","άμα","εάν","όταν",  κι όλα αυτά που έπονται ενός αιτήματος....Κι αφού έφτασε και το "όποτε" και το "άμα" και το "εάν" μα επίσης,και το "όταν"...τις ξέθαψα,πήρα τα σύνεργά μου και ιδού τι διέπραξα.
 
Οι οδηγίες ήταν σαφείς : "χρώμα",το θέμα ευτυχώς ..."ελεύθερο"!
 Και τι πιο "φρουφρουδένιο" από τα άνθη! 

 Το καλό (για εμένα) σε σχέση με τα ακρυλικά ζωγραφικής,είναι ο σύντομος χρόνος στεγνώματος.Ελπίζω να μην είστε πολύ αυστηρές μαζί μου.Ξέρω πως έχουμε "γειτόνισσες" ζωγράφους και σίγουρα εγώ δεν είμαι...Απλά ,έχω μεράκι και καλή διάθεση.
 Σας χαιρετώ με χρώματα και μυρωδιές της φύσης!!!
 
 Και τώρα περιμένετε φιλιά,ε?????Άϊντε,βρε ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ!!!!!!