Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Για ψωμί,ψωμάκι 2

Καλημέρα,καλημέρα!
Καλά ξυπνήματα,μικρές μου σουσουράδες!
Σας ευχαριστώ που περνάτε για μια ματιά,για ένα "γεια".Σας ευχαριστώ γι' αυτή την "ιδιόρρυθμη" επικοινωνία που επιτρέπει στους ανθρώπους ένα μικρό ψευδές "μαζί".
Ανάμεσα σε μια απίστευτα οδυνηρή αναμονή και την ,εντέλει,αρνητική της έκβαση (δεν έγινε το "θαύμα" ,Βικάκι μου)έκανα πάρα πολλές κατασκευές.(Συγνώμη,Φιλία μου,που σου "έσπασα τα νεύρα με την παραγωγικότητά μου).Η τελευταία ήταν ετούτη εδώ η ψωμιέρα.Τέλειωσε την Παρασκευή .
Ενώ σας είχα προϊδεάσει για χθες είπα να την αναβάλλω, γιατί τις Κυριακές οι άνθρωποι επιθυμούν κάτι ανάλαφρο.
Θυμήθηκα να βγάλω φώτο ενώ είχα ξεκινήσει την μεταμόρφωση,εξ ου και οι καφέ ράβδοι...

Και ναι,ΠΑΛΙ σταφύλια΄!Έτσι ήταν η παραγγελία κι έτσι προσαρμόστηκα...
Για να 'μαι ειλικρινής,κλαδιά ελιάς θα προτιμούσα και θα ήθελα αλλά εγώ είμαι ο "εκτελεστής" .
Όταν είμαι ελεύθερη με το υλικό, προκύπτουν χταπόδια κι αστακοί κι όταν με "φυλακίζουν" δημιουργούνται οι αμπελώνες της Τοσκάνης...
Σε όλα και πάντα,όσο "θύμα",τόσο "θύτης"...Στο ίδιο γεγονός με δύο ρόλους
Σας καλημερίζω με κείνο το χαμόγελο που συναντάς στα πρόσωπα ένα ανοιξιάτικο Κυριακάτικο πρωϊνό,σας φιλώ κατάμουτρα γιατί αυτός είναι ο τρόπος μου,μα δε θα τραγουδήσω σήμερα.
Καλά σας πράγματα!