Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Blow (out) job

Καλέ,ντροπήήήήή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Carving Eggs εννοούσα, η γυναίκα!
Τι ήρθες να δεις μεσ' τη Σαρακοστή?
Τσ τσ τσ!
Δεν θα πέσω ,αγάπη μου, τόσο χαμηλά (κι εννοώ, φυσικά, να ανεβάσω τις φώτο που φαντάστηκες!!!! χαχαχαχαχαχαχα)
Ε, όχι κι ότι κάνω στο Νίκο να τα δει κι ο Δήμος! (Έτσι δε μεταφράζεται το ρητό "Τα εν οίκω μη εν δήμω" ?)
Άλλα θα σου δείξω εσένα, αλλοπαρμένο μου.Εκείνα που είναι χωρίς τις παρενθέσεις, εκείνα που απαθανατίζω προς τέρψιν του φιλοθεάμωνος, καλλιτεχνικού, κοινού μου (μην κλαις! Θα σου βάλω, κρυφά, παραπομπή για το sex-o-site μου οσονούπω!).
Όταν λοιπόν λειτουργώ εκτός παρενθέσεων, είμαι μανούλα και νοικοκυρά, κι αυτό πάει να πει λαϊκή, μαγείρεμα κτλ. 
Παίρνουμε και κανένα αυγουλάκι και όλο και κάτι μασαμπουκώνουμε σε γλυκάκια (κρέπες, κεϊκ, κουλουράκια κ.α.)
Έτσι ξεκίνησε το ψηφιδωτό, αλλά όπως πάντα αυτό το "κάτι άλλο" με βασανίζει και με τρώει!
Βαριέμαι, η ρουφιάνα, τις επαναλήψεις στη ζωή μου... Η ρουτίνα με σκοτώνει και με διώχνει!
Να 'μουν χαμαιλέοντας στην προηγούμενη ζωή? Έτσι μόνο εξηγείται ο "χαμέ Λέων" ετούτης!
Κι επειδή δεν το πολυ κοσκινίζω όταν τρώω τη φλασιά, ετσά έκαμα και τώρα! 
Εκμεταλλεύτηκα το χάρισμά μου

 κι άδειασα τα αυγουλάκια!
Τα έπλυνα, τα στέγνωσα κι άρχισα τα ... χάδια...



Πρώτα με μολύβι,
κι όταν ανάψανε τα αίματα









πιάσαμε 25000 στροφές,
με διαμάντι (βλ. stand εξαρτημάτων)

(δε μου το φόρεσε ακόμα,καλό μου, αλλά ένα ... αυγό... πίσω είμαστε!)
Και κάπως έτσι ξεκινάνε οι έρωτες, για όσο κι όπου πάνε!

Τι το σκέφτεσαι? Απλά
...μην το ζορίζεις...
Αφήσου κι απόλαυσέ το!
"κατάφερε το σταυρωτό του νότου αστέρι
σωρός να πέσει να σκορπίσει στα σπιράγια"

Καλό Σ/Κ,αγάπες μου!
Ελπίζω να έχετε αυγά, για να τους ... κάτσετε!
(Μπα, σε καλό σου σήμερα! Πού πήγε ο νους σου, πάλι?Εγώ τη φράση "κάτσε στα αυγά σου" υπενόησα... ;-)XXXκατάμουτρα και πολλά!
Καλά μας παιχνίδια!

Υ.Γ. Ζητώ συγνώμη εάν τυχόν κάποιος νοιώσει άβολα με το ...χιούμορ μου! Ουδείς τέλειος, αναγνώστη!