Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Red roses for a blue lady



Και blue δε το λες,διότι "λίγο" μπλε έχει δουλευτεί αυτές τις μέρες αλλά όσο και να το κάνεις κάτι έμεινε κι από αυτό.

Κι ενώ εγώ βάζω χρώμα στη ζωή μου,εσείς μου στέλνετε καρδιές από red roses !!!


και μάλιστα δύο παρακαλώ : από τον κόσμο της Ράνιας κι από τη Merry Mary Stories !

Οι κανόνες είναι οι εξής :

1 Ευχαρίστησε όποιον σου το έδωσε
2 Απάντησε στις ερωτήσεις
3 Βράβευσε 7 blogs με links και ειδοποίησέ τους για την παραλαβή


Ξεκινάω λοιπόν (έστω και με καθυστέρηση ,καθότι το έχω λάβει μέρες τώρα... )με τις ευχαριστίες μου στις νεράϊδες που με σκέφτηκαν!Να είστε καλά,γλυκές μου !Και πάντα να στολίζετε με τη φλόγα της καρδιάς σας τις ζωές των αγαπημένων σας!

Και τώρα η ώρα των ερωτοαπαντήσεων!

1 Αγαπημένο περιοδικό

Άμα σας πω ότι πάνε ένα εκατομμύριο χρόνια που δεν διαβάζω περιοδικά,θα με πιστέψετε?ΚΙ ΟΜΩΣ!Τόσο έχει μεσολαβήσει από τότε...Θυμάμαι να είμαι έγκυος στη γοργόνα μου και τις Κυριακές το πρωΐ να τρώω κέϊκ, πίνοντας καφέ και να ξεφυλλίζω Down Town (δε θέλω σχόλια...!Αυτό έπαιρνα και ξέσκαγα η γυναίκα!)
2 Αγαπημένος τραγουδιστής/α Αγαπημένη μουσική

Τι να πρωτοξεχωρίσω?ΟΕΟ?Πιστεύω το έχετε καταλάβει ότι λατρεύω τη μουσική και είμαι ανοιχτή σε πολλά είδη (αν όχι σε όλα!).
3 Αγαπημένος/η You Tube guru

You tube -ναι,Guru-γιοκ!!!
4 Αγαπημένο είδος μακιγιάζ

Μου αρέσει το "φυσικό" αποτέλεσμα και μάλλον αυτό μου πάει κιόλας.Κλασσικά κι εικονογραφημένα,λοιπόν!Δρω εκ του ασφαλούς.
5 Αγαπημένο μέρος διαμονής

Όλα τα μέρη που πέρασα τα έχω αγαπήσει για ξεχωριστούς λόγους κάθε φορά.
6 Αγαπημένη ταινία

Αν εξαιρέσω τη μία και μοναδική ελληνική κωμωδία που ΛΑΤΡΕΥΩ ("Της κακομοίρας") , είμαι fun των μελαγχολικών ταινιών.Βλ. The Wrestler
7 Πόσα ζευγάρια παπούτσια έχεις?

Μη μου πείτε ότι τα μετράτε,γιατί θα τρελαθώ...Πάντως "τακούνια" το "μαγαζί" δε διαθέτει...Άρβυλα,μπότες,κτλ
8 Αγαπημένο χρώμα


Ωωωωωωωωωω!Με πιάσατε!Εδώ και αρκετό καιρό,μάλλον χρόνια να το πω,αγαπώ σε μικρές δόσεις φωτός το πράσινο "τσαγαλί".Πώς είναι το βάζο που σας αφιέρωσα προχθές?ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΏΣ!!!!!

Αυτές λοιπόν ήταν οι απαντήσεις μου!!!
Ξέρω ότι δεν ενθουσιαστήκατε κιόλας αλλά αυτά έχει η ζωή!!!
Όσο για την απονομή που πρέπει να κάνω θα με συγχωρέσετε πολλοστή φορά που δεν θα μπω στη διαδικασία,γιατί κανονικά τα βραβεία απονέμονται σε blogs που δεν τα έχουν λάβει και τέτοια ώρα,τέτοια λόγια....Από μια γρήγορη ματιά,"δεν υπάρχει επιλογή,καρντιά μου"...

Σας καλημερίζω με φιλιά πολλά πολλά ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ και πάω στο καθήκον που με καλεί!
Μάζεψα μια αγάπη από το δρόμο και λέω να της αφιερώσω χρόνο ανάμεσα σε σιδέρωμα,βάψιμο,καθάρισμα,μαγείρεμα,σκέψεις κι εμπνεύσεις!


Την ονόμασα "Batman"!!!!!!!!!!!!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΑ?